Welkom

Horeca Coach

Ik kom tot bij jou ...

Hoe werk ik als Horeca Coach?

- Eerst een telefonisch kennismakingsgesprek.
- Dan kom ik langs in je zaak, ik observeer, ik draai mee, ik bedien klanten en/of ik speel de klant en bekijk waar de eerste pijnpunten zijn. Twee grote spelers hierin is te weinig klanten en het vinden van personeel. Ter plaatse geef ik al tips en tricks waar je direct mee aan de slag kan.
- Kort daarna staat er een volgend gesprek gepland om mijn bezoek te evalueren en actiepunten verder uit te werken.
- Tussentijds blijf ik telefonisch bereikbaar.
- Na een 3 weken neem ik terug contact met je op en zie hoe het verloopt en waar eventueel nog vragen zijn. Indien nodig, kan ik nog eens langskomen.
- De verdere opvolging is dan nog af te spreken.

Waarom doe ik het?

De meeste horeca-uitbaters weten wel wat ze moeten doen, maar wat ik vooral merk is dat ze het belangrijkste vergeten, het "waarom" ze er ooit mee gestart zijn en daarom ben ik als coach gestart omdat ik zelf besef dat dit een grote hulp is als je het even niet meer ziet zitten.

Het zou zonde zijn dat je je droom moet opgeven omdat je gewoon het bos door de bomen niet meer ziet